Aldrig säga nej till smörgåstårta...

Exakt som rubriken lyder, jag är egentligen ledig från jobbet idag, men E har fått nytt jobb och slutar efter helgen så hon ska bjuda på smårgåstårta och det kan jag bara INTE missa, dessutom ska jag lämna kläder till D som behöver lite rock-outfit till deras zumba-rockkväll. Så jag ska alltså ta tåget till Gärsnäs och GÅ ut till anläggningen, det är väl inte så brutalt värstinglångt, men det är ju trots allt en bit. Men vad gör man inte för smårgåstårta! Ska jag äta nåt sånt så får jag ju vandra bort den också så jag inte blir fetare än jag är, mouehgoheaaoha.

Och med det så avslutar jag med en helt normal bild på mig.
Och nu ska jag lösa korsord fram till jag ska gå till stationen, HAJPO!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test