4 timmar av ans

Ja, det är vad det tog, 4 timmar att förbereda och fixa allt inför imorgon i stallet, och jag red ju inte ens och promenaden jag planerade blev kortare än 30 minuter. Vi duschade hästarna med schampo och allt, vi smorde allt och packade ner allt som kan bli nerpackat ikväll. Hästarna står i uteboxarna inatt för att undvika att de dammar ner sig totalt, Eddie hade problem med att gå från stallet till uteboxarna gårdsplanen såg såååååå rullvänlig ut enligt honom. Sen kommer väl säkert Karma och biter en i röven för att man har hästen inne och Eddie lär väl ha både bajs och pissefläckar överallt!
Precis allt är rent utom jag, hela jag har absorberat all smuts och det ser ut som någon har skjutit en bajskanon i mitt ansikte. Jag ska duscha, när jag tagit tvätten och tömt diskmaskinen. Alla dessa jävla måsten som alltid dyker upp. Jag måste till sist lägga fram alla kläder jag ska ha imorgon. HUJEDAMIG!
Och ja, outfiten blir inte alls som jag tänkt mig, men ja, det funkar i alla fall, så länge allt är helt och rent får det se ut precis som det vill. Men ett stort problem har jag, och det är att jag inte har några ridskor, jag vet inte om ni lagt märke till det på bilder men jag rider typ alltid i Converse, Jympadojor eller nåt sånt liknande. Men det kan jag ju inte tävla i?
 
Tror ni jag har större chans att vinna om jag använder bootsen såhär?
Jag menar alternativt kreativt användade av utrustning borde ju ge extrapoäng!

Lämna en tolle!
Postat av: Emma

Haha du verkar ändå ha haft en superhärlig dag :D Skrattade åt din text, så skönt skrivet!

2012-08-19 @ 23:03:46
URL: http://hreimur.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test